Presentació en català

La LPO a la regió Occitania

La LPO (Lliga per a la Protecció de les Aus) a la regió Occitana es compon d'associacions locals, els grups i les Antenes de LPO França , l'objectiu és actuar en nom de l'ocell, fauna, natura i l'home i lluitar contra la pèrdua de biodiversitat, a través de la mobilització dels coneixements, la protecció, l'educació i el ciutadà.
LPO és avui l'associació de protecció de la natura a França, amb 46.000 membres, 5.000 voluntaris i 300 empleats.
És el representant francès de BirdLife International , una aliança global en 120 països.
A la regió Occitana, que compta amb més de 4000 membres, centenars de voluntaris actius i 28 empleats.
La LPO és un reconegut expert en la gestió i conservació de la naturalesa en el territori regional.
Inseparable de l'enfocament de la conservació d'espècies i espais, l'associació també treballa en les àrees de sensibilització, educació ambiental i el desenvolupament sostenible i la formació professional.
En aquest nou territori regional, el LPO és el soci preferit dels actors locals que s'ocupen de qüestions ambientals.
LPO a la regió Occitana i és compatible amb les autoritats regionals i locals, empreses, individus ... per millorar el coneixement naturalista i la conservació de la biodiversitat.
Avui en dia les associacions locals LPO i el Grup LPO d'Occitània coordinen els seus esforços en el marc de projectes d'associació per a una millor integració de la biodiversitat a escala regional.