Presentació en català

La LPO a la regió Occitania

La LPO (Lliga per a la Protecció de les Aus) a la regió Occitana es compon d'una associacion local regional e dos Antenes de LPO França , l'objectiu és actuar en nom de l'ocell, fauna, natura i l'home i lluitar contra la pèrdua de biodiversitat, a través de la mobilització dels coneixements, la protecció, l'educació i el ciutadà.
LPO és avui l'associació de protecció de la natura a França, amb 50.000 membres, 5.000 voluntaris i 400 empleats.
És el representant francès de BirdLife International , una aliança global en 120 països.
A la regió Occitana, que compta en 2023 : 6007 membres, centenars de voluntaris actius i 48 empleats.
La LPO és un reconegut expert en la gestió i conservació de la naturalesa en el territori regional.
Inseparable de l'enfocament de la conservació d'espècies i espais, l'associació també treballa en les àrees de sensibilització, educació ambiental i el desenvolupament sostenible i la formació professional.
En aquest nou territori regional, el LPO és el soci preferit dels actors locals que s'ocupen de qüestions ambientals.
LPO Occitana i és compatible amb les autoritats regionals i locals, empreses, individus ... per millorar el coneixement naturalista i la conservació de la biodiversitat.
Avui en dia la LPO d'Occitània et seva delegacions territorials departamentals coordinen els seus esforços en el marc de projectes d'associació per a una millor integració de la biodiversitat a escala regional.
Descobreix les seves diferents àrees d'activitat :
- La conservació de pal d'espais i espècies
- Volontariat
- L'Educació Ambiental i Desenvolupament Sostenible
- La vida comunitària : voluntariat , refugi LPO , botiga LPO ...
Descarregar :
- el fullet de presentació de LPO a la regió occitana
- el dossier de premsa
Altre recurs :
- el full d’observació d’ocells del jardí
 français-occitan-catalan
- guia de caixes niu